Logo

Zoek in de artikelen

Hoe je vraag of probleem het snelst behandeld wordt

Contact met het Meet5-team

Hoe je vraag of probleem het snelst behandeld wordt

Updated 1 day ago

We willen je in de app en via de mail een tevreden gevoel geven. Als je een vraag of probleem hebt, willen we je zo snel mogelijk helpen. Help je ons een handje?

Heb je een vraag of probleem? Beschrijf deze dan zo duidelijk mogelijk. Zo weten we meteen hoe we je kunnen helpen. 

Wel

  • Kijk of je vraag in de FAQ-pagina staat: Vaak wordt je vraag al ergens beantwoord.

  • Onderbouw je vraag, probleem of foutmelding met extra materiaal, zoals: 

    • Screenshots van de app (handig bij foutmeldingen)

    • De volledige naam en plaats van een activiteit

    • Het mailadres waaraan je profiel gekoppeld is

    • Je betaalbevestiging (bij activeren en opzeggen)

  • Lees je mail nog even na: Is deze duidelijk genoeg? Ontbreekt er nog iets?

  • Geef precies aan waar je mee zit: Bij een foutmelding, geef aan welke stappen je gevolgd hebt en wat je te zien krijgt (screenshots en schermopnames helpen ons enorm). 

Niet

  • Meerdere mails achter elkaar sturen: wacht op een antwoord van ons team. 

  • Vanuit meerdere e-mailadressen schrijven: Je profiel is aan één mailadres gekoppeld. Probeer daarmee te schrijven.

  • Mensen, activiteiten en chats doorsturen. Meld vreemd en vervelend gedrag in de app. Hier zie je hoe dat moet.

    • Natuurlijk kun je altijd de mail gebruiken om een melding over een gebruiker of activiteit uitgebreider te beschrijven. 

 

Previous

Hoe deel ik mijn profiellink?

Next