Logo

Zoek in de artikelen

Hoe verwijder ik een deelnemer uit een activiteit?

Activiteiten

Hoe verwijder ik een deelnemer uit een activiteit?

Updated 1 day ago

Bij Meet5 kun je zelf geen deelnemers verwijderen uit een activiteit. Dit kan alleen ons team doen. 

Soms reageert een deelnemer een lange tijd niet in de groepschat en vergeet daardoor te betalen voor de activiteit. Na enkele herinneringen zou je liever een plekje vrijmaken voor iemand die wel enthousiast reageert en op tijd betaalt.

Wil je dat een deelnemer uit een activiteit verwijderd wordt? Stuur ons dan even een e-mail via support@meet5.nl. Vermeld daarbij:

  • De link of de exacte naam van de activiteit

  • De naam van de deelnemer die je wilt laten verwijderen

  • De reden waarom je deze deelnemer wilt laten verwijderen

Wij pakken het dan netjes voor je op. Zo houden we de activiteiten veilig en eerlijk voor iedereen.

Previous

Wie is aansprakelijk bij een activiteit?

Next