Betaalde lidmaatschappen
Updated 1 day ago
Jammer dat je je Club- of Premium-lidmaatschap wilt opzeggen.
Heb je via de Play Store of App Store besteld, dan loopt de opzegging via diezelfde Store.
In de Play Store kun je via deze link je lidmaatschap opzeggen, pauzeren of aanpassen: https://support.google.com/googleplay/answer/7018481?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid
In de App Store vind je hier alle informatie over het opzeggen van je lidmaatschap: https://support.apple.com/nl-nl/HT202039
Opzegtermijn voor de Play Store en App Store: 48 uur voor einde looptijd.
Heb je via onze webshop besteld, dan kun je je lidmaatschap via onze support opzeggen. Stuur daarvoor een mail naar support@meet5.nl, met in elk geval je voornaam, achternaam en een screenshot van je betaalbevestiging. De betaalbevestiging kun je terugvinden in je mail. Kun je deze niet terugvinden? Stuur in dat geval een bankafschrift door.
We zeggen je lidmaatschap dan op per einde looptijd.
Opzegtermijn: 4 weken voor einde looptijd.