Logo

Zoek in de artikelen

Problemen met inloggen: Eerste Hulp.

Account

Problemen met inloggen: Eerste Hulp.

Updated 1 day ago

Regelmatig krijgen we berichtjes binnen van leden die moeite hebben om in te loggen. Met deze stappen helpen we je op weg! 

Ik ben uit de app uitgelogd en kan er niet meer in 

Het kan zijn dat je je wachtwoord bent vergeten of dat je met een ander accounttype bent aangemeld dan je denkt.

- Sommige mensen denken zich aangemeld te hebben met een normaal mailadres, maar blijken met Facebook of Apple te zijn aangemeld. 

- Sommige Meet5'ers hebben geen wachtwoord aangegeven bij het inloggen en hebben een door Meet5-gegenereerd wachtwoord gekregen. 

Volg hiervoor de stappen hieronder of gebruik de infographic helemaal aan de onderkant. 

1. Welk accounttype heb je? Ben je met Apple, Google of Facebook aangemeld? Zo ja, tik op één van deze knoppen om je weer met je profiel aan te melden. 

2. Met e-mailadres aangemeld? Tik dan op 'Heb al een account.' Zorg ervoor dat je het juiste mailadres hebt dat aan je Meet5-profiel gekoppeld is. 

3. Wachtwoord vergeten? Klopt je wachtwoord niet? Tik dan op 'Wachtwoord opnieuw instellen.' Vul in het nieuwe scherm vervolgens je mailadres in. Je ontvangt dan een mail van ons met de volgende stappen die je moet nemen. Ontvang je geen mail? Check je spam-folder of probeer het met een ander adres. 

 

Ik kan niet op mijn nieuwe telefoon of tablet inloggen? 

Probeer je op twee apparaten tegelijkertijd te Meet5'en? Dat is mogelijk! Maar misschien ervaar je bij het inloggen op je tweede of nieuwe apparaat het volgende:

- Je wordt gevraagd een nieuw profiel aan te maken.
- Het overzicht aan activiteiten waar je aan meedoet is op het ene apparaat zichtbaar, en het andere niet. 
- Je wachtwoord klopt niet. 

In dit geval heb je waarschijnlijk per ongeluk een tweede profiel gemaakt. Verwijder het profiel waarop je het minst actief bent (Tik op Profiel > Tandwieltje > Account verwijderen). Volg daarna de bovengenoemde stappen of de infographic hieronder om via je tweede apparaat op je 'eerste' profiel te belanden. 

 

Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Stuur dan gerust een berichtje naar support@meet5.nl.

 

Image

 

 

 

Previous

Zelf activiteiten plannen: tips en tricks

Next