Logo

Zoek in de artikelen

Waarom is Premium/Club niet geactiveerd?

Betaalde lidmaatschappen

Waarom is Premium/Club niet geactiveerd?

Updated 1 day ago

Het kan voorkomen dat je Premium- of Club-lidmaatschap niet direct zichtbaar is in je profiel. Dit gebeurt wanneer het e-mailadres voor de betaling niet overeenkomt met het e-mailadres van je Meet5-profiel. Volg de volgende stappen om dit op te lossen:

 

Stap 1: Controleer welk lidmaatschap je hebt gekocht

Club is niet hetzelfde als Premium. Voor Premium is de standaardprijs € 149,90 en voor Club € 59,90. Lees hier meer over het verschil tussen Club en Premium.

 

Stap 2: Stuur je betalingsbewijs

  • Zoek je betalingsbevestiging (iDEAL, App Store, Google Play, PayPal, etc.)

  • Stuur een kopie of screenshot van de bevestiging naar support@meet5.nl

Wij activeren vervolgens je Premium- of Club-lidmaatschap direct voor je profiel.

 

Is je lidmaatschap nog steeds niet zichtbaar? Controleer dan je instellingen:

  1. Ga naar Profiel

  2. Tik op het tandwiel rechtsboven (Instellingen)

  3. Ga naar Meet5 Experts

  4. Vink de optie Gouden sticker in je profiel aan

Heb je vragen? Ons supportteam helpt je graag verder via support@meet5.nl.

Previous

Community

Next