Ja, je kunt zonder grote moeite weer afzeggen.
Zo verlaat je een activiteit:
- Ga dan eerst naar de activiteit.
- Tik op de 3 puntjes rechtsboven op je scherm.
- Tik op "Afmelden" helemaal onderin.
Wanneer je jezelf afmeldt voor een activiteit hoeft je geen reden op te geven. Alleen als je minder dan 8 uur van tevoren afzegt, vragen we naar een reden. De andere deelnemers zullen de afzegging en reden zien in de groepschat. Zo is iedereen op de hoogte.
Eigen activiteiten verlaten
Heb je zelf een activiteit in de app gezet, maar kan je toch niet? Dan heb je drie opties:
1) De activiteit verlaten
2) De activiteit zelf verwijderen
3) De activiteit door ons laten verwijderen
1) De activiteit verlaten
In veel van de gevallen kan de activiteit ook zonder jouw aanwezigheid doorgaan. In zo'n geval kan je de stappen die hierboven worden geschreven volgen.
2) De activiteit zelf verwijderen
Als je de enige deelnemer aan je activiteit bent, kun je deze zelf nog verwijderen.
- Ga dan eerst naar de activiteit.
- Tik op de 3 puntjes rechtsboven op je scherm.
- Tik op "Activiteit verwijderen" helemaal onderin.
3) De activiteit door ons laten verwijderen
In een aantal gevallen kan de activiteit natuurlijk niet doorgaan. Denk aan:
- Je hebt een etentje bij je thuis georganiseerd maar er komt familie opbezoek
- Het concert van je favoriete rockband is afgezegd.
In zo'n geval kunnen wij de activiteit voor je verwijderen. Stuur een mail naar support@meet5.nl en geef aan welke activiteit verwijderd moet worden en waarom. Je kunt ook je activiteit melden.
- Tik op je activiteit
- Tik op de 3 puntjes rechtsboven
- Tik op 'Melden' en geef de reden aan