Het komt weleens voor dat onze app niet goed werkt. Meestal gaat het dan om kleinigheden die snel op te lossen zijn.

Als je ons schrijft, vragen we je meestal om een paar standaard-oplossingen te proberen die in de meeste gevallen werken. Die vind je hier. Helpen ze niet, vertel dat er dan meteen even bij als je ons schrijft. Dan zijn we meteen een stap verder.

Probeer dit eens:

  • Veeg in de app met je vinger omlaag tot het laad-symbool verschijnt. Wacht tot de pagina opnieuw geladen is.

  • Sluit de app en open hem opnieuw.

  • Verwijder de app en installeer hem opnieuw.
    Even aan denken: als je voor je aanmelding je e-mailadres gebruikt, kies dan bij het inloggen voor ‘Ik heb al een account’, zodat je niet per ongeluk een nieuw account aanmaakt.

  • Verwijder de opgeslagen gegevens voor de app (de zogenaamde “cache”). Dit kan alleen bij Android-apparaten. Dat doe je zo:

    Open de instellingen in je apparaat en ga naar de instellingen voor apps. Bij de meeste merken heet dat onderdeel “Apps”.
    Open de lijst met geïnstalleerde apps en kies Meet5.
    Kies nu in details “Opslag en cache”.
    Tik op “Cache wissen”.
    Open de app opnieuw.

  • Start je telefoon opnieuw op.

  • Kijk of je telefoon een goede internetverbinding heeft.

Vind je dan dezelfde fout in de app, dan heb je waarschijnlijk een bug gevonden. Die moeten we natuurlijk oplossen!

Informatie bij bugs

Om een bug te kunnen onderzoeken, hebben we de volgende informatie nodig:

  • Een schermafbeelding van de fout of de foutmelding
  • Het model telefoon dat je gebruikt (bijv. Samsung Galaxy A13 of iPhone 14)
  • Welk besturingssysteem je gebruikt (bijv. Android 10 of iOS 16.0)
  • Een korte beschrijving van wat je deed waarbij de bug optrad en wat er misgaat als je dat probeert.

Stuur ons die alsjeblieft naar support@meet5.nl

Daarmee kunnen onze ontwikkelaars de fout opsporen en corrigeren. Vaak kunnen we die dan met een update oplossen.